“5В051100-Маркетинг” мамандығы

“Маркетинг” мамандығы осы мамандықтың түлектері тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға және пайда алуға бағытталған тауарды, бағаны, өткізу мен коммуникацияларды басқару саласындағы саясатты әзірлейді деп болжайды.

Академиялық дәрежесі: экономика және бизнес бакалавры

ҰБТ/ТКТ таңдау пәндері:

Математика + География

ТКТ пәндері (ұқсас мамандық бойынша түсушілер үшін):

Экономика негіздері + Маркетинг

Оқу түрі: күндізгі, қашықтықтан

Оқу мерзімі:

4 жыл орта білімнен кейін (күндізгі)

3 жыл орта кәсіби (күндізгі, қашықтықтан)

2 жыл жоғары (қашықтықтан))

Мамандандыру басқа окошке

Білім беру бағдарламасының мамандануы- “Маркетингтік коммуникациялар»

“Маркетингтік коммуникация” мамандануы нарық талаптарын, жұмыс берушілердің талаптарын, мамандық бойынша білім алушылардың басым ықыласын және түлектердің бәсекелестік артықшылықтарын қамтамасыз етуді ескере отырып енгізілген.

Бағдарламаның ерекшеліктері.

Бұл бағдарлама бітірушілердің әрі қарай жұмыс істеуі мен түсінуі үшін қажетті теориялық-қолданбалы білім мен практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Бизнестегі практикалық тәжірибе, сондай-ақ оқыту тәжірибесі маркетингтік коммуникация саласындағы қолданбалы міндеттерді шешу жалпы заманауи коммуникацияның теориялық негіздері мен модельдерін түсінбестен тыс мүмкін еместігін көрсетеді.

Профильдеуші заттар.

  • Стратегиялық маркетинг;
  • Бренд-менеджмент;
  • жобаларды басқару;
  • маркетингтік зерттеу әдістері;
  • жарнамалық бизнес-модельдер;
  • электрондық коммерциядағы Маркетинг;
  • медиалық жарнама;
  • клиенттермен өзара қарым-қатынасты басқару. CRM, ниеттестік бағдарламалары;
  • Интернет-маркетинг;
  • Public Relations;
  • маркетингтік талдау;
  • Халықаралық маркетинг;
  • бизнес-жоспарлау;
  • Франчайзинг;
  • қызметтер маркетингі;
  • маркетингті басқару;

Кәсіптің мансаптық болашағы. Осы білім беру бағдарламасы бойынша түлекке “экономика және бизнес бакалавры”академиялық дәрежесі беріледі. “5В051100-Маркетинг” мамандығы бойынша бакалаврлар шаруашылық жүргізуші субъектілердің басқару, кәсіпкерлік, коммерциялық, маркетингтік және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру кезінде мамандардың және басқа да қызметкерлердің алғашқы қызметтерін атқара алады. Өндірістік-өткізу және ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыру кезінде бакалаврлар маркетингтік коммуникация мүмкіндіктерін және шаруашылық жүргізуші субъектілердің ортасын зерттейді, маркетингтік зерттеулер жүргізеді, мақсатты сегментті іріктейді, тұтынушылардың сұранысын болжайды және таңдалған сегментке арналған тауарларды жайғастырады, тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға және пайда алуға бағытталған тауарды, бағаны, өткізу мен коммуникацияларды басқару саласындағы саясатты әзірлейді., маркетингтің стратегиялық және ағымдағы жоспарларын әзірлейді және олардың орындалуын бақылайды.

CaspianUniversity ерекшелігі бізде 70%-дан астам практик-оқытушыларды оқытады. Біз мамандар даярлаудың практикалық бағытын күшейтеміз.

Оқытушылар, бизнес-жаттықтырушылар:

Дорджиев Валерий Федорович – бизнес-тренер, DBA;

Садыков Булат Гасанович – бизнес-тренер;

Биюмбаева Зарина Мусаевна – PECB Certified ISO21500 Lead Project Manager;

Джапаридзе Вахтанг – бизнес-тренер;

Дуйсенгулова Н.С. – к.э.н., ассоциированный профессор;

Крымова В.Ж. – к.э.н., ассоциированный профессор;

Гуляева С.П. – к.э.н., ассоциированный профессор;

Каримова М.Д. –  PhD, ассоциированный профессор;

Даржанова М.Д. – к.э.н., ассоциированный профессор;

Маукенова А.А. – к.э.н., ассоциированный профессор.

Осы мамандық түлектері кім жұмыс істейді?

“Маркетинг” мамандығын бітіргеннен кейін сіз осы бағыттар бойынша жұмысқа орналаса аласыз

  • Маркетолог;
  • сауда агенті;
  • Экономист;
  • талдаушы;
  • жарнама жөніндегі маман;
  • Бренд-менеджер;
  • Интернет-маркетолог;

Жұмысқа орналасу мүмкіндігі

  • АО «Центр развития города Алматы»
  • АО «Nurbank»
  • ТОО «АйДжиЭм»
  • ТОО «ХБК «Аксай»
  • ТОО «Helios»
  • ТОО «Французский дом BSB»
  • ТОО «Ардагер»
  • ТОО «VITA Bottlers»
  • АО «Евразийский банк»
  • АО «Kaspi Bank»